1. Rodzaje procedur istotne w procesie wdrażania dostępności.
2. Procedura obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami:
• Osoby ze szczególnymi potrzebami – opis najważniejszych zagadnień w procedurze.
• Standardy - zasady obsługi – bezpośredniej, w czasie epidemii, telefonicznej, e-mail.
3. Procedura zapewniania dostępności z wykorzystaniem dostępu alternatywnego. Wyjątkowe sytuacje stosowania dostępu alternatywnego – jak zapisać je w procedurach.
4. Procedura ewakuacji:
• Zasady alarmowania.
• Organizacja ewakuacji, zadania i obowiązki pracowników.
• Sposoby ewakuowania osób ze szczególnymi potrzebami.
• Szkolenia teoretyczne i praktyczne.
5. Procedura zatrudniania osób ze szczególnymi potrzebami:
• Dostępność cyfrowa, informacyjno-komunikacyjna, architektoniczna w procesie zatrudniania.
• Proces zatrudnienia a dostępność miejsc pracy.
• Proces zatrudnienia a BHP.
6. Wykorzystanie procedur w zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Przykłady procedur – case study.
8. Tworzenie procedur – ćwiczenia praktyczne.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa