1. Sukces w pracy z mediami – mini wykład i dyskusja.
• Sukces w pracy z mediami – mini wykład i dyskusja.
• „Media relations”, definicja PR-u, specyfika działań w różnych jednostkach i obszarach, zdefiniowanie grupy odbiorców.
2. Narzędzia współpracy z mediami.
• Informacja prasowa, wywiad (prasowy, radiowy, telewizyjny), relacja telewizyjna z wydarzenia, program radiowy, zaproszenie dziennikarzy na uroczystości, stała rubryka w gazecie lokalnej, itp.
3. Jak zaprojektować i przeprowadzić konferencję prasową?
• Z jakiej okazji organizujemy konferencje, kogo zapraszamy, jakie materiały przygotować, kto ma ją poprowadzić, jak długo powinna trwać, kto ma zabrać głos, itp.
4. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie patronów medialnych?
• Jak przygotować się na rozmowę z potencjalnym patronem, jakie świadczenia można zaproponować, jak dbać o własne interesy, jak zabezpieczyć się przed kosztami, itp.
5. Przygotowanie materiałów prasowych.
• Co powinno znaleźć się w tzw. „pakiecie prasowym”, nośniki, w jaki sposób należy je przekazać dziennikarzom?
6. Specyfika wywiadu prasowego, radiowego i telewizyjnego.
• Specyfika poszczególnych wywiadów, jak się ubrać, jak zachowywać, na co zwracać uwagę, co ze sobą zabrać, itp.
Kultura, sport, NGO, promocja