1. Przegląd bogactwa możliwości i omówienia działań online oraz obowiązujących trendów.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Facebook i Instagram – jak się w nich poruszać dzisiaj?
• Przejrzymy ważne funkcjonalności fanpage Facebooka (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) i Instagrama (bio, link, #, nazwa) omówimy zasady jakimi rządzi się Facebook aktualnie.
• Jak wykonać podstawowe grafiki na FB i Insta przy pomocy prostego program Canva?
• Rodzaje postów na FB i ich różne formaty (karuzela, pokaz slajdów, notatka) oraz obejrzymy i omówimy inspiracje oraz posty ze zdjęciami oraz video na Instagramie.
• Cechy jakimi powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o Relacjach na FB oraz o Insta Story na Instagramie
• Czym są i do czego służą Messenger Rooms na FB?
• Zalety live i video jako formatów atrakcyjnych dla odbiorców na FB.
• Wykorzystywanie wydarzenia nie tylko do eventów stacjonarnych na FB
• Zalety płynące z działań na grupach oraz ich tworzenia na FB.
• Dlaczego warto zaglądać do statystyk fanpage na FB i Insta?
• Znaczenie hashtagów na Instagramie, jak je tworzyć, ile powinno ich być, jak je wyszukiwać?
• Potencjał IGTV.
• Jak korzystać z Creator Studio?
• Reklama płatna w Managerze Reklam. Cele reklamowe oraz najważniejsze elementy reklamy, która przyciągnie odbiorców na FB i Instagramie.
4. Przegląd innych platform Social Media - Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich specyfiki, potencjałów, zalet, możliwych i zalecanych działań.
5. Jak tworzyć teksty do Internetu – budowa tekstu, język, znaczenie nagłówków, tematyka.
6. Recycling treści – sposób na wykorzystanie treści ponadczasowych i oszczędność czasu.
7. Strona www – wizytówka i nasza przestrzeń własna. Aktualizacja, działania.
8. Użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
9. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Kultura, sport, NGO, promocja