Podczas warsztatów wspólnie:
• Zrobimy audyt najważniejszych elementów fanpage (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje).
• Omówimy zasady jakimi rządzi się Facebook aktualnie.
• Nauczymy się jak wykonać podstawowe grafiki przy pomocy prostego program Canva.
• Omówimy rodzaje postów i ich różne formaty (karuzela, pokaz slajdów, notatka) oraz obejrzymy i omówimy inspiracje.
• Omówimy cechy jakimi powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o relacjach Facebookowych.
• Czym są i do czego służą Messenger Rooms?
a także…
• Zwrócę uwagę na zalety live i video jako formatów atrakcyjnych dla odbiorców.
• Zachęcę do wykorzystywania wydarzenia nie tylko do eventów stacjonarnych.
• Przekażę zalety płynące z działań na grupach oraz ich tworzenia.
• Zrobię wprowadzenie do reklamy płatnej i omówię cele reklamowe oraz najważniejsze elementy reklamy, która przyciągnie odbiorców.
• Odpowiem na pytanie dlaczego warto zaglądać do statystyk fanpage?
Kultura, sport, NGO, promocja