Zamówienia publiczne w Instytucjach Kultury zgodnie z nową ustawą Prawo Zamówień Publicznych

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Program
1. Zamówienia poniżej 130 000 zł w instytucjach kultury:
- podstawy prawne i wątpliwości interpretacyjne,
- sposób obliczania wartości zamówień,
- metody wyłonienia wykonawcy: badanie rynku czy zapytanie ofertowe,
- zawarcie umowy oraz jej forma oraz zmiany do umowy,
- projekt zmian - publikacja informacji o umowach o wartości powyżej 10 000 zł.
2. Plan zamówień publicznych w instytucjach kultury:
- upublicznienie planu,
- zapewnienie aktualności planu,
- sprawozdawczość.
3. Elektronizacja zamówień publicznych:
- jakich zamówień dotyczy,
- wymagania co do podpisów elektronicznych (rodzaje podpisów).
Informacje o prowadzącym
Radca prawny, trener, doradca, pracownik samorządowy od 1998 roku, w latach 2004-2006 arbiter z listy Prezesa UZP, audytor systemu finansów publicznych. Doświadczony audytor - praktyk, który przeprowadził liczne audyty zewnętrzne z zakresu działalności jednostek sektora finansów publicznych w tym w obszarze zamówień publicznych, finansów publicznych, projektów współfinansowanych ze środków UE.
Najbliższe szkolenia z kategorii: Kultura, sport, NGO, promocja
Tytuł szkolenia
Termin
Czas
Miejsce
Kultura, sport, NGO, promocja