1. Miejsce jako produkt, miejsce jako marka:
• Czynniki kształtujące markę terytorialną. Poziomy wizerunku marki miejsca: świadomość, znajomość oraz stosunek emocjonalny do miejsca.
• Identyfikacja wizualna i branding miasta/gminy. Logo, symbol, herb, kody kolorystyczne.
• Logo miejsca i jego komunikacyjna siła. Logo czy herb?
2. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna:
• Różnorodność adresatów działań promocyjnych i jej wpływ na sposób komunikacji: mieszkańcy, turyści, studenci, inwestorzy, władze.
• Cudzie chwalicie, swego nie znacie. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna.
• Ambasador marki miejsca.
3. Znane media, nowe możliwości w promocji marki miejsca:
• Promocja miejsca a trendy społeczne. Jak wpisać promocję miasta i gminy w aktualną modę?
• Realne jest wirtualne. Podwójna siła tradycyjnych narzędzi promocyjnych.
• Ekologia w służbie działań promocyjnych. Kampanie z ekologią w tle. Opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat.
4. Best Practice: przykłady kampanii promujących marki miejsca w Polsce i na świecie. Praktyczne wskazówki na potrzeby strategicznego planowania działań komunikacyjnych marki terytorialnej.
Kultura, sport, NGO, promocja