1. Przegląd bogactwa możliwości i omówienia działań online oraz obowiązujących trendów.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Facebook i Instagram – jak się w nich poruszać dzisiaj?
• Ważne funkcjonalności fanpage Facebooka (ustawienia, nazwa użytkownika, CTA, informacje) i Instagrama (bio, link, #, nazwa).
• Zasady jakimi aktualnie rządzi się Facebook. Najnowsze trendy 2021.
• Jak wykonać podstawowe grafiki na FB i Insta przy pomocy prostego program Canva?
• Rodzaje postów na FB i ich różne formaty (karuzela, pokaz slajdów). Przegląd i omówienie inspiracji oraz postów ze zdjęciem/zdjęciami, a także video na Instagramie
• Cechy jakimi powinien się odznaczać angażujący post i dlaczego nie wolno zapominać o Relacjach na FB oraz o Insta Story na Instagramie.
• Czym są i do czego służą Messenger Rooms na FB?
• Zalety live i video jako formatów atrakcyjnych dla odbiorców na FB.
• Wykorzystywanie wydarzenia nie tylko do eventów stacjonarnych na FB.
• Zalety płynące z działań na grupach oraz ich tworzenia na FB.
• Dlaczego warto zaglądać do statystyk fanpage na FB i Insta?
• Znaczenie hashtagów na Instagramie, jak je tworzyć, ile powinno ich być, jak ich wyszukiwać.
• Potencjał IGTV.
• Wykorzystanie Creator Studio.
• Wprowadzenie do reklamy płatnej w Managerze Reklam. Cele reklamowe oraz najważniejsze elementy reklamy, która przyciągnie odbiorców na FB i Instagramie.
4. Przegląd innych platform Social Media - Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich specyfiki, potencjałów, zalet, możliwych i zalecanych działań oraz najnowszych trendów na 2021 rok.
5. Jak tworzyć teksty do Internetu – budowa tekstu, język, znaczenie nagłówków, tematyka.
6. Recycling treści – sposób na wykorzystanie treści ponadczasowych i oszczędność czasu.
7. Strona www – wizytówka i nasza przestrzeń własna. Aktualizacja, działania.
8. Zestawienie użytecznych aplikacji ułatwiających działania online.
9. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Kultura, sport, NGO, promocja