1. Przegląd bogactwa możliwości i omówienia działań online oraz obowiązujących trendów.
2. Komunikacja – do kogo mówisz? Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Jak tworzyć teksty do internetu – budowa tekstu, język, znaczenie nagłówków, tematyka.
4. Content marketing – czym jest i jak go wykorzystać jego bogactwo do uatrakcyjnienia działań?
5. Dlaczego storytelling jest taki atrakcyjny i jak go wykorzystać w swojej pracy?
6. Recycling treści – sposób na wykorzystanie treści ponadczasowych i oszczędność czasu.
7. Social Media:
• Przegląd platform: Facebook, Instagram, Twitter, You Tube, LinkedIn – omówienie ich potencjałów, zalet i kompatybilności z branżami, celami, grupami odbiorców.
• Od czego zacząć działania.
• Jak przygotować plan działań.
• Jak zorganizować i usprawnić pracę.
8. Strona www – rodzaje i działanie, reklama w Google.
9. E-mail marketing – jak to działa, z jakich platform korzystać?
10. Webinary – jak je wykorzystać?
11. Video marketing – gdzie, jakie formaty, jak zacząć?
12. Influencer marketing – czym jest i jak go wykorzystać?
13. Wskazywanie użytecznych aplikacji ułatwiających działania online.
14. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania.
Kultura, sport, NGO, promocja