1. Omówienie procedury nadawania, znoszenia lub zmiany nazwy miejscowości.
2. Omówienie procedury nadawania lub zmiany nazw ulic i placów będących drogami publicznymi lub nazw dróg wewnętrznych w rozumieniu ustawy o drogach publicznych.
3. Omówienie przykładów uchwał rad gmin w sprawie przebiegu oraz nadania nazw ulicom i placom.
4. Omówienie obowiązków nałożonych na gminy ustawą o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy jednostek organizacyjnych, jednostek pomocniczych gminy, budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz pomniki.
5. Kompetencje gminy w zakresie ustalanie numerów porządkowych oraz zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
6. Zasady nadawania numerów porządkowych.
7. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – kto może złożyć, kogo organ zawiadamia o nadaniu numeru.
8. Nadanie numeru adresowego jako czynność materialno-techniczna.
9. Lokalizacja przestrzenna adresu.
10. Udostępnianie danych EMUiA. Omówienie szczegółowe zakresu informacji gromadzonych w EMUiA.
11. Omówienie organizacji, trybu tworzenia, aktualizacji i udostępniania danych z EMUiA.
12. Wykreślenie numeru adresowego – kiedy i na jakiej podstawie.
13. Pytania, dyskusja.
Nieruchomości, zagospodarowanie przestrzenne, budownictwo