1. Analiza umów o pracę i umów zlecenia po zmianie przepisów, różnice wg obowiązującego orzecznictwa i wykładni Państwowej Inspekcji Pracy:
• Obowiązujące w obrocie prawnym umowy o pracę,
• Orzecznictwo w zakresie umów o pracę.
2. Zasady rozwiązywania stosunku pracy w okresie COVID:
• Sposoby doręczenia pisma dotyczącego rozwiązania stosunku pracy w okresie.
3. Zmiany w zasadach prowadzenia dokumentacji pracowniczej:
• Pozyskiwanie danych osobowych,
• Zasady przechowywania dokumentacji pracowniczej,
• Nowe zasady tworzenia teczki akt osobowych, tworzenie podteczki,
• Dokumentacja związana z badaniami profilaktycznymi,
• Zasady gromadzenia danych osobowych.
4. Wybrane zagadnienia z czasu pracy:
• Systemy czasu pracy, rodzaje, uwarunkowania,
• Odpowiedzialność osobista za błędne ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy,
• Rozliczanie czasu pracy osób przebywających na kwarantannie i będących w izolacji,
• Ewidencja czasu pracy,
• Rozkłady czasu pracy –COVID 19.
5. Organizacja pracy zdalnej:
• Zlecenie pracy zdalnej,
• Zakres, rozliczanie, bezpieczeństwo danych osobowy.
Kadry, prawo pracy, płace