1. Data wejścia w życie nowych przepisów dotyczących systemu zamówień publicznych.
2. Nowa ustawa PZP – podział ustawy na kluczowe części wpływające na przygotowanie i przeprowadzenie postępowania. Podział zamówień publicznych na etapy.
3. Zmiany organizacyjne w jednostce zobowiązanej do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Jak przygotować się do zamówień publicznych w nowym stanie prawnym.
4. Przygotowanie do postępowania o udzielenie zamówienia.
• Rozwiązania organizacyjne – punkty kluczowe. Komisja przetargowa – osoby.
• Planowanie zamówień (trzy poziomy planowania – obowiązkowe i opcjonalne).
• Opis przedmiotu zamówienia, warunki, wykluczenia, kryteria oceny.
• Pozostałe zmiany w treści SWZ, zaproszenia, ogłoszenia o zamówieniu. Zestawienie i przykłady.
• Harmonogram czasowy postępowania, na co zwrócić uwagę.
• Elektronizacja. Czy program do zamówień publicznych jest obowiązkowy?
• Analiza potrzeb i wymagań – na co zwrócić uwagę.
5. Postępowanie o udzielenie zamówienia.
• Wszczęcie, ogłoszenia, zaproszenia – uwagi.
• Procedura postępowania na przykładzie trybu podstawowego lub przetargu nieograniczonego.
• Zawarcie umowy, unieważnienie postępowania.
6. Realizacja umowy.
• Zmiany w umowach – obowiązek czy możliwość?
• Jak sprawdzić czy umowa z roku 2020 będzie spełniać wymagania wynikające z nowej ustawy PZP?
• Raportowanie umowy – zmiany i obowiązek dokumentowania.
7. Uwagi końcowe prowadzącego szkolenie.
8. Panel dyskusyjny.
Zamówienia publiczne