• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak tworzyć atrakcyjne treści w social media i na stronie www w oparciu o zasady copywriterskie oraz wspomaganie sztucznej inteligencji (ChatGPT)

online
Program i karta zgłoszenia

18 i 19 października 2023 r. Szkolenie w godzinach 10:00-14:00 każdego dnia.

Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

Ważne informacje o szkoleniu

Przedmiotem proponowanego szkolenia jest przekazanie konkretnej wiedzy na temat redagowania tekstów na potrzeby promocji i komunikacji z odbiorcami oraz budowania wizerunku marki w oparciu o skuteczne formuły copywriterskie oraz sztuczną inteligencję (AI) w postaci ChatGPT. Pokażemy zasady tworzenia skutecznych poleceń i zapytań w kontakcie z AI. Nasze zajęcia prowadzone są metodą warsztatową – pracujemy na przykładach, i nimi poparte są również wszystkie omawiane treści.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Poznasz zasady, które umożliwią ci pisanie tekstów w sposób ciekawy, przyciągający i prosty zarazem.
• Poznasz wiele ciekawych formuł, tricków i zasad na pisanie różnorodnych treści na stronę www, na wystąpienie publiczne, do social mediów, które trafią do Twoich odbiorców.
• Dowiesz się jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić.
• Zobaczysz jakie są jego zalety i wady ChatGPT oraz jak go możesz wykorzystać w codziennej pracy.
• Poznasz 7 najlepszych formuł copywriterskich z których korzystają profesjonaliści, budzących emocje i opartych na znajomości psychologii człowieka, które możesz od razu zastosować w swojej pracy.
• Zaczniesz pisać skuteczne prompty, czyli polecenia do ChatGPT.
• Poznasz narzędzia i aplikacje sztucznej inteligencji do wykorzystania do tworzenia różnych treści (tekstów i grafik) w swojej pracy.

zwiń
rozwiń
Program

1. Jak pisać prosto, zwięźle i ciekawie różne teksty, których potrzebujesz do komunikacji ze swoim odbiorcą:
• 10 zasad prostego i atrakcyjnego pisania tekstów a w tym:
- 3 zasady pisania pod SEO.
- 7 sposobów na pokazanie emocji w tekście.
- 3 sposoby zastosowania techniki kątów.
- 4 techniki wizualne, które przyciągną uwagę do tekstu i pozwolą go szybko przeczytać
• Jak pisać intrygujące leady, które zachęcą do przeczytania artykułu i jak działa tutaj reguła Pareto. – przykłady + ćwiczenie.
• Jak tworzyć przyciągające tytuły, które zaciekawią Google i czytelnika - przykłady, inspiracje + ćwiczenie.
• Dlaczego warto tworzyć plan tekstu (artykuł, e-book, wystąpienie publiczne etc.) również przy użyciu ChatGPT.
2. 7 efektywnych formuł copywriterskich, z których korzystają profesjonaliści, budzących emocje i opartych na znajomości psychologii człowieka, które możesz zastosować w swojej codziennej pracy:
• Tej zasady nie sposób pominąć jeśli chcesz stworzyć dobry artykuł.
• Stosuj język korzyści, przekonuj odbiorców do działania dzięki niemu – ćwiczenie.
• Jak pisać skuteczne Call To Action. – ćwiczenie.
• 3 najpopularniejsze formuły copywriterskie do zastosowania od zaraz.
• Używanie formuł copywriterskich do pracy z ChatemGPT.
3. Czym jest ChatGPT i jak z nim rozmawiać:
• 10 rzeczy, których sztuczna inteligencja nie potrafi (jeszcze) zrobić.
• 7 rzeczy, w których ChatGPT może Cię wesprzeć w Social Media.
• Co ChatGPT może zrobić dla Ciebie na etapie pisania?
• Co ChatGPT może zrobić poza pisaniem tekstów?
• Jak najskuteczniej wykorzystać ChatGPT – dodatkowe wtyczki i ich użycie.
• Nie popełniaj tych 10 błędów we współpracy z ChatGPT.
• 12 kluczowych zasad współpracy z ChatGPT.
• Jak skutecznie rozmawiać z ChatemGPT - Prompt Engeneering.
• Analiza kilku gotowych wzorów promptów do zastosowania od zaraz.
• Metoda na stworzenie idealnego prompta.
• Ćwiczenia.

zwiń
rozwiń
Adresaci

• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 695 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 12 października 2023 r.