1. Pakiet biurowy:
• Dyski zdalne, wymiana i praca na dokumentach w chmurze, udostępnianie zasobów online, praca zespołowa w czasie rzeczywistym, bezpieczeństwo wymiany informacji.
• Automatyzacja tworzenia dokumentów tekstowych, zgodnie ze standardami WCAG.
• Optymalizacja arkusza kalkulacyjnego w kontekście wyszukiwania danych, szybkie zestawienia i raporty, tabele przestawne.
• Sztuczna inteligencja w pakiecie biurowym.
• Szyfrowanie danych, zabezpieczenie poczty.
2. Prezentacja danych, czytelny przekaz, narzędzia do projektowania atrakcyjnych treści, poza narzędziami biurowymi, projekty wizualne treści.
3. Zasoby wykorzystywane w pracy, licencje, prawa autorskie.
4. Komunikacja zdalna, dostępne komunikatory, narzędzia do wideorozmów i komunikacji online, narzędzia do spotkań online, czatów zespołowych – narzędzia szyfrowane.
5. Wirtualne tablice, plansze interaktywne, dashboardy, narzędzia do ich tworzenia.
6. Narzędzia do zarządzania projektami, plannery.
7. Zadania potrzeb, opinii, satysfakcji itp. – tworzenie ankiet, ich udostępnianie i opracowywanie.
8. Narzędzia do analizy opinii, trendów, śledzenia i monitorowania mediów społecznościowych i internetu, narzędzia marketingowe.
9. Kreatory i darmowe szablony stron internetowych.
10. Narzędzia do tworzenia nowoczesnych materiałów edukacyjnych, opartych o gamifikacje, webquest itp.
11. Sztuczna inteligencja i narzędzia oparte o AI i jej zastosowanie w pracy jednostki.
Elektronizacja i cyfryzacja urzędu