Wnioski o zapewnienie dostępności. Postępowania skargowe, kary

szkolenie w formule on-line
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
I. WNIOSKI O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ ORAZ INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
1. Informowanie podmiotu publicznego o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
2. Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
3. Elementy wniosku.
4. Przekazanie wniosku wg właściwości.
5. Uzupełnienie braków formalnych.
6. Termin zapewnienia dostępności.
7. Zawiadomienie o opóźnieniu w rozpatrzeniu wniosku.
8. Zawiadomienie o braku możliwości zapewnienia dostępności.
9. Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej- rola prezesa PFRON.
10. Decyzje prezesa PFRON.
11. Grzywna w celu przymuszenia do wykonania nakazu zapewnienia dostępności.
12. Rozwiązania techniczno- organizacyjne w podmiotach publicznych w związku z rozpatrywaniem wniosków o zapewnienie dostępności architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa