Przedstawienie w sposób jak najbardziej praktyczny głównych zagadnień związanych z elektronizacją zamówień publicznych w świetle nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Zajęcia prowadzone w wyjątkowo przystępny sposób z zastosowaniem konkretnych przykładów, dyskusji oraz prezentacji. Omówienie regulacji prawnych dotyczących form komunikacji w postępowaniu, w szczególności:
• komunikacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, ze wskazaniem właściwości tych środków,
• możliwości odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej,
• obowiązków informacyjnych po stronie zamawiającego w zakresie komunikacji (warunków technicznych i organizacyjnych) oraz konsekwencji związanych z wyborem i użytkowaniem środków komunikacji elektronicznej,
• wskazanie czym jest postać a czym forma elektroniczna, jak weryfikować prawidłowość podpisu: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, podpisu osobistego, jakich formatów dokumentów można żądać od wykonawcy,
• jak przygotować się technicznie i organizacyjnie, aby skutecznie komunikować się z wykonawcami i skutecznie otworzyć złożone w danym postępowaniu oferty.
Zamówienia publiczne