Zapraszamy Państwa na spotkanie na którym zostanie omówiona kompleksowe problematyka dotycząca obowiązków administracji publicznej związanych z realizacją ustaw dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, powołania koordynatora (od 30 września br.) oraz omówienie istotnych ze względu na realizację ustaw terminów.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy niezbędnej do realizacji wymogu dotyczącego zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w świetle przepisów ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W trakcie zajęć prowadząca omówi minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot publiczny.
Prowadząca wskaże obowiązki dotyczące:
- koordynacji w zapewnieniu dostępności osom ze szczególnymi potrzebami,
- powołania koordynatora ds. dostępności,
- powstania Rady Dostępności,
- Funduszu Dostępności.
Podczas szkolenia zostanie omówiony szereg zmian w przepisach prawa dotyczących problematyki dostępności m.in. zmian w ustawie Prawo budowlane, ustawie o planowaniu przestrzennym, o transporcie zbiorowym.
Kadry, prawo pracy, płace