Uczestnicy szkolenia otrzymają wiedzę z zakresu zasad i dobrych praktyk związanych z obecnością jednostek sektora publicznego w mediach społecznościowych, a także:
• Zapoznają się z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter) i możliwościami komunikacji za ich pośrednictwem mieszkańcami.
• Dowiedzą się, w jaki sposób urząd powinien budować i realizować strategię obecności w social media.
• Poznają mechanizmy, które wpływają na zasięgi postów, a także zaangażowanie odbiorców.
• Nauczą się metod właściwej komunikacji w mediach społecznościowych i reagowania na sytuacje kryzysowe.
• Poznają rolę, jaką ma stosowanie spójnej identyfikacji wizualnej i zapoznają się z dobrymi praktykami w tym obszarze.
• Zapoznają się z prawnym aspektem prowadzenia profili urzędu w mediach społecznościowych.
• Zapoznają się ze znaczeniem Employee Advocacy i social media policy dla urzędu.
• Zapoznają się z aktualnymi trendami obecności w social media i narzędziami ułatwiającymi korzystanie z mediów społecznościowych.
Kultura, sport, NGO, promocja