Czy niski budżet na promocję oznacza niemoc? Niekoniecznie. Choć pieniądze z pewnością wiele ułatwiają, to da się je przynajmniej w części zastąpić pracą i wiedzą. W przypadku braku lub w sytuacji ograniczonej ilości środków finansowych na promocję należy zmienić swoje nastawienie, przygotować się na maraton i stosować niekonwencjonalne środki komunikowania się z odbiorcami! Podczas proponowanego szkolenia online omówimy, w jaki sposób wykorzystywać ograniczone zasoby, jakie formy i platformy wybierać do promocji niskobudżetowej i jak skupić swoje działania tak, by uzyskać jak najwięcej małym kosztem. Podczas zajęć wyjaśnimy ideę i zasady niskobudżetowego marketingu, skomentujemy wybrane przypadki zaproponowane przez uczestników szkolenia, pokażemy pomysłowe case study, a także przekonamy do budowania spójnej strategii. Praktykę uzupełnimy niezbędną teorią, a wszystko z przestrzenią na możliwość zadawania pytań.
Kultura, sport, NGO, promocja